На шляху реалізації Концепції «Нова українська школа»
Зміни в політичному, соціально-економічному житті нашої країни, зростаючі вимоги суспільства до якісної освіти спонукають як до радикальних реформ в українській освіті, так і до поступових кроків для її удосконалення.


2018 рік в освіті – це рік великих надій та очікувань. Рік, коли наші діти разом зі своїми вчителями осягатимуть нелегку шкільну науку уже «Нової української школи». Саме з цією метою 11.01.2018 року в приміщенні Олексіївської ЗОШ І – ІІ ступенів зібралися усі освітяни Маразліївської сільської ради, щоб разом з начальником Управління освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту виконавчих органів Маразліївської сільської ради Гайцук І.І. та спеціалістами Управління визначити основні аспекти реалізації освітньої реформи в громаді та поставити нові завдання на шляху створення «Нової української школи». Для того, щоб зустріч з педагогами була продуктивною та в майбутньому дала свої гарні позитивні результати Ірина Іванівна запросила взяти участь у педагогічній конференції заступника директора Одеського обласного інституту удосконалення вчителів Задорожну Любов Кирилівну - людину з великим досвідом роботи та невтомну трудівницю на освітянській ниві Одещини. Перед початком педагогічної конференції, учні Олексіївської школи привітали всіх присутніх освітян з різдвяними святами та разом зі своїми вчителями-наставниками представили на розсуд глядачів різдвяну музичну композицію. Долучилася до привітань і начальник Управління ОКСМС Гайцук І.І., яка і передала слово вчителю зарубіжної літератури та російської мови Олексіївської ЗОШ Журенко І.Ю. В своїй доповіді Ірина Юхимівна розповіла вчителям про основні аспекти «Нової української школи», закликала всіх дотримуватися законодавства в сфері освіти та постійно вдосконалюватися на благо учнів.

Більш детально про розвиток освіти в Україні розповіла Задорожна Л.К. Під час презентації-доповіді Любов Кирилівна акцентувала увагу на створенні нової моделі сучасної школи. Також лектор наголосила, що актуальним є своєчасне виявлення і розвиток природних нахилів, задатків, здібностей кожного учня. Звернула увагу і на вдосконалення системи початкової освіти. Адже перехід початкової освіти на якісно новий рівень можливий лише за умови конструктивної взаємодії школи – родини – влади на засадах партнерства. Задорожна Л.К. наголосила на тому, що успішність освітніх реформ не можлива без Вчителя готового вчитися впродовж життя. Саме тому Одеський обласний інститут удосконалення вчителів працює над оновленням системи професійної перепідготовки вчителів, зокрема передбачаються зміни у змісті та процесі підвищення кваліфікації педагогів, яка буде зосереджена на забезпеченні індивідуальних потреб щодо професійного розвитку кожного педагога.